WFM Specialist Vereniging eigen huis

Standplaats: Amersfoort

Namens onze klant Vereniging Eigen Huis zijn wij op zoek naar een WFM Specialist voor 32-40 uur per week.  Jaarlijks verwerkt het klant contact center ruim 400.000 klantcontacten via telefoon, e-mail, chat en social media. Hoe zorg je er voor dat je tussen al deze kanalen de juiste balans houdt? Dat weet jij natuurlijk als geen ander.

Vereniging Eigen Huis is een onafhankelijke vereniging met ruim 790.000 leden. Al deze leden willen zij ondersteunen bij diverse vraagstukken rondom onder andere (ver)kopen en/of verduurzamen van woningen.

Zie jij het als een uitdaging om Vereniging Eigen Huis te voorzien van het beste WFM advies? Lees dan verder, wie weet ben jij de nieuwe collega waar zij naar op zoek zijn.

Wat ga je doen?

Als WFM Specialist kom je te werken binnen de afdeling: Informatie & Advies Centrum (I&AC). Dit is het kloppend hart van Vereniging Eigen Huis waar alle leden terecht kunnen met vragen over het lidmaatschap en met juridische, financiële en bouwkundige vraagstukken. Het I&AC bestaat uit bijna 100 werknemers. Dagelijks werk je nauw samen met de Manager KCC, Teammanager en de Teamleiders van Bouwkundig Advies, Juridisch Advies en Webcare & Service.

Jouw rol is heel allround. Alle onderdelen uit het Workforce Management vakgebied komen aan bod. Van forecasten, roosteren, dagsturen, rapporteren, analyseren tot aan adviseren. Je werkt samen met twee andere collega’s van Verbetering en Ondersteuning die zich met WFM bezig houden. Als specialist weet jij duidelijk richting te geven aan waar Vereniging Eigen Huis nu staan en waar zijn naar toe willen gaan. Met jouw kennis van én frisse blik op forecasting kunnen we een nieuwe weg inslaan. Til jij het WFM team naar een nóg hoger niveau?

I&AC is op weg een omni-channel klant contact center te worden. Deze transitie biedt jou als WFM Specialist mogelijkheden voor het meedenken over de inrichting hiervan. Ook ligt er een mooie uitdaging in het inzetten van de juiste medewerkers op de juiste momenten én plaatsen.

Wat neem je mee?

Je bent analytisch en cijfermatig onderlegd. Daarnaast zijn communicatieve vaardigheden belangrijk omdat je in deze functie ook veel met stakeholdermanagement te maken hebt. Je ziet wat er beter kan én kunt dit goed overbrengen. Verder vragen wij:

 

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op gebied van WFM binnen een Klant Contact Center of Helpdesk
  • Ervaring met Verint
  • Ervaring met BI Rapportages is een pre

Wat krijg je terug?

Een gezellig moderne werkplek de vereniging van huiseigenaren. Dat werkt zonder winstoogmerk en als enige partij in Nederland de belangen van (toekomstige) woningbezitters behartigd.

Verder bieden zij:

  • een salaris tussen €2.768,- en €4.081,- bruto per maand op basis van 40 uur (inschaling afhankelijk van jouw kennis en ervaring);
  • een variabele bonus;
  • een functie voor 32 tot 40 uur per week;
  • 31,5 vakantiedagen op fulltime basis;
  • een pensioenregeling op basis van beschikbare premieregeling;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • volop mogelijkheden voor het volgen van opleidingen en trainingen
  • ruim 200 leuke en professionele collega’s én een Personeelsvereniging die regelmatig activiteiten organiseert.

Enthousiast? Wat nu?

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Nick Sneijder,  hij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: nick@spril.nl

Telefoonnummer: 06-3064 6074

Nick Sneijder

Pagina delen: