WFM specialist/lead

Wat ga je doen?

Plannen en organiseren behoren tot je tweede natuur. Je denkt in kansen en weet deze om te zetten naar praktische en doelgerichte oplossingen.De ins en outs van Work Force Management in een klantgerichte organisatie zijn jou meer dan bekend. Je hebt oog voor de kwaliteiten van je collega’s en weet deze optimaal in te zetten. Je hebt een sterk analytisch vermogen en oog voor zowel de details als het grotere geheel. Je bent kritisch, organisatiebewust en zelfsturend.

Wat neem je mee?

  • hbo of wo werk- en denkniveau
  • minimaal 3-5 jaar werkervaring op het gebied van Work Force Management in een service omgeving, waarbij je:
    • ervaring hebt met het inrichten en ontwikkelen van de WFM discipline (zowel telefonie als non-telefonie)
    • forecastmodellen en capaciteitsplanningen hebt opgezet en bijgehouden
    • ervaring hebt opgedaan met het maken van roosters, rapportages, dagsturing en analyses
  • bij voorkeur ervaring hebt opgedaan met het functioneel aansturen van medewerkers
  • goede kennis van MS Excel
  • uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden op verschillende niveaus

Wat zijn jouw talenten?

Iedere dag maken wij miljoenen betalingen mogelijk. Daar zijn we trots op. Om dat te realiseren zijn we innovatief én betrouwbaar tegelijk. We sleutelen in de voorhoede aan de nieuwste technologie, maar staan ook met beide benen in de maatschappij. En dat zie je in je nieuwe werkomgeving. We zijn ambitieus, gericht op de toekomst, open en collegiaal. Vol vertrouwen in elkaar.

Waar kom je te werken?

Forecasten, plannen, analyseren en optimaliseren. Allemaal taken die jou als muziek in de oren klinken. Bij ons zorg jij ervoor dat onze collega’s zo effectief mogelijk worden ingezet om onze businessdoelstellingen te behalen. Heb jij bovendien de skills en ervaring om een belangrijke rol te spelen in de opbouw van een team? Dan leren we je graag kennen.

Ons WFM team heeft een uitdagende groeiambitie! Jouw handen jeuken om hiermee aan de slag te gaan. Vanuit jouw ervaring weet je hoe je je collega’s kunt begeleiden om als team verder te professionaliseren. Jij pakt je rol als sparringpartner van de business en maakt concrete plannen om WFM naar een hoger niveau te tillen. Hierbij houd je de doelstellingen ten aanzien van service levels, productiviteit, medewerkerstevredenheid en flexibiliteit in het oog. Onze serviceketen bestaat uit  een viertal operationele disciplines; het klantcontactcentrum, de monteursdienst, een reparatie- en logistieke afdeling. Je hebt nieuwe ideeën en neemt je team mee in het continu verbeteren en het implementeren van nieuwe werkwijzen binnen onze divisie Services. Kortom een mooie kans om jezelf te ontwikkelen in de richting van een leidinggevende rol in de toekomst.

Wat mag je van ons verwachten?

Bij ons werk je:

  • in ons hoofdkantoor in Arnhem en soms thuis als je wilt
  • met een contract voor 32-40 uur per week
  • in flexibele werktijden (zoals 4×9) voor een marktconform salaris in de range €3500 tot €4700,
    met een resultaatafhankelijke winstdeling en reiskostenvergoeding
  • met 29 vakantiedagen op fulltime basis. Extra vakantiedagen bijkopen kan
  • in een enthousiast team waar ruimte is voor ontwikkeling en studiemogelijkheden

CCV Vacature WFM specialist-lead

Lijkt me gaaf! Wat moet ik nu doen?

Spril gelooft in de persoonlijke benadering. Bel met Edwin van der Hilst op telefoonnummer: 06 83968387 en hij gaat met je in gesprek om te praten over je werkervaring en je ambities. Als we samen besluiten je voor te dragen voor een vacature, mag je rekenen op persoonlijke aandacht en begeleiding gedurende de sollicitatieprocedure. We horen graag van je!

Solliciteer TOT 7 juni 2019!!

Pagina delen: