Traffic specialist

Basic-Fit is een jonge, dynamische en sterk groeiende organisatie met een duidelijke missie. Wij vinden dat sporten betaalbaar en laagdrempelig moet Basic-Fitzijn zodat iedereen die fit wil worden, fit kan worden. Het belang van regelmatig sporten wordt steeds meer erkend. Dat is ook duidelijk terug te zien in onze groei. Het Nederlandse bedrijf Basic-Fit is de afgelopen jaren niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten explosief gegroeid. We zijn sinds juni 2016 een beursgenoteerde onderneming aan Euronext Amsterdam. Inmiddels zijn er meer dan 500 Basic Fit clubs in 5 Europese landen. Maar het einde is nog niet in zicht! Ons doel is om de komende jaren door te groeien en verder te professionaliseren. Dit willen we samen doen met enthousiaste, betrokken mensen die een passie hebben voor fitness. Ben jij dat? Voor het hoofdkantoor zij wij op zoek naar een:

WFM medewerker (40 u/pw)
Trafficspecialist

Wat ga je doen?

Het WFM team is binnen de afdeling Customer Support verantwoordelijk voor het bepalen van de benodigde capaciteit en planning om alle inbound, outbound, social en back office taken van het customer support team af te kunnen handelen. Een medewerker WFM is dagelijks bezig met planning, reporting, forecasting en trafficing op de afdeling customer support. Doel hiervan is optimale bereikbaarheid voor klanten tegen zo laag mogelijke kosten.

Wij zijn op zoek naar een Trafficspecialist

In het algemeen ben je samen met je collega trafficer verantwoordelijk voor een adequate intraday dagsturing. Op dit moment telt ons contactcenter ongeveer 85 seats en zijn onze openingstijden van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30u en 21:00u, en op zaterdag van 08:30u tot 17:00u.

Je focust op het optimaliseren van de verhouding tussen de kwaliteit van de dienstverlening en de in te zetten arbeidsuren. Je bent bezig met het actief monitoren van de hoeveelheid inbound telefonie en email en alloceert de beschikbare personeelscapaciteit en het werkaanbod over de verschillende werkstromen. Je signaleert en stuurt bij om zodoende de afgesproken KPI’s te waarborgen. Je werkt nauw samen met planning, forecasting, reporting en de teamleaders van het Customer Care Center. Je rapporteert aan de Customer Support Manager WFM & Quality.

Als medewerker WFM, Trafficspecialist behoren o.a. onderstaande kerntaken tot jouw verantwoordelijkheid:

  • Continu monitoren van intraday resultaten en productiviteit , sturend op SLA’s en KPI’s en acties uitzetten naar aanleiding van gesignaleerde afwijkingen;
  • Het rapporteren historische data en het houden van de dagstart met betrokken partijen;
  • Het up to date houden van agent roosters, mutaties mbt de lopende week, vakantie- en verlofplanningen uit de lopende week en het informeren van teamleiders en afdelingsmanager hieromtrent;
  • Het waarborgen van naleving van de planning en het rapporteren van agent productiviteit;
  • Op aanvraag rapporteren van realisatie versus forecast, KPI’s, Service Levels, afhandeltijd, shrinkage, dekking en andere relevante planningsparameters;
  • Inrichten van de feedbackloop tussen alle deelgebieden van het WFM proces;
  • Vastleggen van events en incidenten t.b.v. optimale forecasting en op te leveren managementrapportages;
  • Actief aanbrengen van verbetervoorstellen t.b.v. verdere professionalisering van het WFM team.

Wie zoeken wij?

Onze WFM medewerker heeft MBO werk- en denkniveau met minstens 1 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie binnen een klantcontact center omgeving. Je kunt goed omgaan met diverse software pakketten waaronder Verint en Salesforce. Excel kent geen geheimen voor jou en je hebt een goed ontwikkeld analyserend vermogen. Je hebt naast cijfermatig inzicht, goede communicatieve vaardigheden en je bent sterk in het organiseren van werk. Je weet je collega’s te motiveren, je bent makkelijk benaderbaar en bereikbaar voor iedereen en bent in staat om snel beslissingen te nemen. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

Naast de bovenstaande genoemde functie-eisen verwachten we het volgende van jou:

  • Je bent veerkrachtig;
  • Je presteert goed onder druk;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit (de standaard traffic dienst is van 09:30u tot 18:00u, waarbij een avonddienst en een zaterdagdienst ook tot de mogelijkheden behoren) ;
  • Je weet jezelf goed staande te houden in een zeer dynamische werkomgeving;
  • Je bent eerlijk en transparant;
  • Je hebt affiniteit met sport;
  • Je streeft er elke dag naar om jezelf en het bedrijf verder te ontwikkelen.

Wat bieden wij?

Wie gaat werken voor Basic-Fit komt in een sportieve werkomgeving terecht met leuke collega’s. Er heerst een prettige werksfeer waarin je alle ruimte krijgt om zelfstandig invulling aan je functie te geven en je verder te ontwikkelen binnen een groeiend team.

Spril gelooft in de persoonlijke benadering. Bel met Edwin van der Hilst op telefoonnummer: 06 83968387 en hij gaat met je in gesprek om te praten over je werkervaring en je ambities. Als we samen besluiten je voor te dragen voor een vacature, mag je rekenen op persoonlijke aandacht en begeleiding gedurende de sollicitatieprocedure. We horen graag van je!


Pagina delen: