Teammanager WFM SOS international

Standplaats Capelle a/d IJssel

Wij zijn op zoek naar een teammananger WFM die nog steeds veel plezier haalt uit het maken van mooie een forecast, zodat de grootste onafhankelijke alarmcentrale van Nederland nog voorspelbaarder te werk kan gaan. Denk je dit ben ik? Lees zeker verder!

Over SOS International

SOS International is de grootste onafhankelijke alarmcentrale van Nederland. Onze hulpverleners zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar om mensen te helpen bij onvoorziene situaties. Denk aan een afgebroken sleutel in het slot, ziekte of letsel in het buitenland en pech of schade onderweg. Geen opgave is daarbij te groot. SOS International zorgt voor de juiste hulp, zowel in Nederland als ver daarbuiten.

SOS International werkt vanuit de gedachte dat wat voor iemand van waarde is, van waarde moet blijven. Anderen helpen zoals je zelf geholpen zou willen worden. Wordt die waarde onverhoopt toch aangetast, dan lossen ze dat op. Snel, efficiënt en met empathie. Daarbij steeds kijkend naar nieuwe mogelijkheden.

Wat ga je doen?

Als Teammanager WFM ben je verantwoordelijk voor de aansturing van het team en het opstellen en bijhouden van het budget en de capaciteitsplanning. Je bent enerzijds meewerkend voorman en beweegt mee met het team. Anderzijds ben je ook het aanspreekpunt voor de directie en externe stakeholders. Je weet goed op verschillende niveaus te communiceren.

Je bent een leidinggevende die jouw team motiveert, support en aanstuurt op SLA’s en KPI’s. Jij adviseert, maar daagt ook uit. Je beschikt over een gedegen vakkennis en ervaring op het gebied van traffic, planning, capaciteitsplanning en forecasting. Jij durft ongevraagd advies te geven met als doel om de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.

Taken

  • Aansturing van je team (SLA’s en KPI’s) en samen met hen werk je aan hun ontwikkeling;
  • Samen met de finance collega’s stel je het budget op;
  • Het inzichtelijk maken van de forecast op basis van het budget en de capaciteitsplanning zodat de dagelijkse operatie voorspelbaar kan worden ingericht;
  • Het onderhouden van de relatie met de opdrachtgevers;
  • Het opleveren van roosters / planning op basis van de SLA’s van onze opdrachtgevers zodat het maximale behaald kan worden met de beschikbare uren (budget);
  • Uitwerken van verbeterinitiatieven die de kwaliteit van de dienstverlening en de winstgevendheid kan stimuleren.

Wat neem je mee?

Een daadkrachtige en proactieve persoonlijkheid met een sterk analytisch vermogen. Je bent een volwaardige sparringpartner met overtuigingskracht en werkt resultaatgericht. Verder zijn wij op zoek naar iemand met:

  • Een HBO diploma en minimaal 3 jaar ervaring als manager in een klantcontact center;
  • Ruime ervaring met het toepassen van de WFM-cyclus;
  • Ervaring binnen een facilitair contact center;
  • Ervaring met forecasting;
  • Flexibel qua werktijden en -dagen (maandag t/m zondag tussen 07.00-23.00 uur);
  • Goede communicatieve en empathische vaardigheden.

Wat biedt SOS international

  • Een marktconform salaris
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ruimte om jezelf te verder te ontwikkelen als professional

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Nick Sneijder, hij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: nick@spril.nl

Telefoonnummer: 06-3064 6074

Nick Sneijder

Pagina delen: