Specialist Traffic ANWB

Standplaats: Den Haag 

Zorg jij dat de afstemming tussen de forecasters, planners, roostermakers en de dagelijkse operatie goed verloopt? Wellicht is werken bij de ANWB iets voor jou! Het Leden Service Center is op zoek naar een Specialist Traffic. Dagelijks zorgen jullie met elkaar dat de dienstverlening soepel verloopt en zijn jullie in staat om piekmomenten op het LSC op te vangen. Daarnaast ben je altijd bezig om de dienstverlening te verbeteren. Past deze rol perfect bij je? Lees dan zeker verder.

Over ANWB Leden Service Center

Het Leden Service Center is de klantenservice van de ANWB en verzorgt alle informatie over in- en verkoop van alle ANWB-diensten en producten. De Traffic Specialist rapporteert aan de LSC WFM Manager. Het WFM-team bestaat uit forecasting, planning en traffic. Als team ben je verantwoordelijk voor het voorspellen van werkaanbod, het plannen van de capaciteit, het produceren van werkroosters voor medewerkers, het dagelijks bijsturen op de dag en het vastleggen en naleven van procedures en werkwijzen.

Wat ga je doen?

Door continue te verbeteren op basis van Plan, Do, Check, Act (PDCA) ben jij in staat om de juiste balans te vinden tussen bijvoorbeeld het gebruik van telefonie, mail, chat en training van onze medewerkers. Dit alles in overeenstemming met de werkdruk of de hoeveelheid te verwachten klantcontact op dat moment. Je hebt je plannen al klaar, kijkt vooruit en bent zo in staat om voor iedereen een gezonde werkbalans te bewaken.

Het sturen van de dagelijkse operatie doe je door:

  • De juiste afstemming te zoeken tussen onze forecasters, planners, roostermakers en de vertaling daarvan naar de dagelijkse operatie
  • Het continue monitoren van het aantal afgehandelde calls, de afhandeltijden en productiviteit van het team ten opzichte van de planning
  • Op basis van afwijkingen neem je direct corrigerende maatregelen, zodanig dat KPI’s worden behaald tot op dagniveau
  • Ontdek jij trends op basis van gesignaleerde afwijkingen? Dan zet jij hier verbeteracties voor uit en bewaakt de realisatie en opbrengst hiervan
  • Jij draagt er zorg voor dat onze medewerkers over de juiste tools / hardware beschikken om hun werk optimaal uit te kunnen voeren

Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau, bv. in de richting van verbetermanagement
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een contact center omgeving
  • Kennis van verschillende forecast methodieken en ervaring met roostertools
  • Ervaring met telefonie en routeringssystemen is een pré
  • Uitstekende kennis van Microsoft Excel

En in deze skills herken je jezelf:

  • Communicatief
  • Resultaatgericht
  • Oplossingsgericht
  • Inlevingsvermogen
  • Zelf startend vermogen

Wat biedt ANWB

  • Eindejaarsuitkering van 5,58 %
  • ANWB lidmaatschap en Wegenwacht abonnement voor je auto of je fiets
  • Bijdrage in woon-werkverkeer voor de auto
  • Volledig vergoeding van je woon-werkverkeer voor het OV
  • 25 verlofdagen en 13 ADV per jaar op basis van fulltime contract
  • De mogelijkheid om te sparen voor extra verlof
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie
  • Diverse collectiviteiten waaraan je deel kunt nemen, met interessante kortingen en regelingen op alle ANWB producten en diensten
  • Prima pensioenregeling
  • Bruto maandsalaris tussen € 2.430 en € 4.049 (o.b.v. fulltime)

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Eileen Weller,  Zij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: eileen.weller@spril.nl
Telefoonnummer: 0615639419

Eileen Weller

Pagina delen: