Proces Expert – Customer Care

  • vertegenwoordigen van de stem van de klant binnen Eneco
  • samen met het team werken aan het Contact Center van de toekomst
  • onze processen en systemen naar het volgende niveau tillen

Verander jij met ons mee?

Wij willen dat iedereen moeiteloos kan meedoen aan de energietransitie. Dat kan alleen als we klanten nog beter gaan helpen. Drempels voor ze wegnemen om te verduurzamen door te luisteren én te weten waar de klant nou echt behoefte aan heeft. Als kartrekker in de energietransitie heeft Eneco als eerste te maken met nieuwe duurzame energiebronnen en nieuwe manieren van energieopslag en –management.

Tegelijkertijd veranderen ook onze klanten in hoog tempo. De digitale consument wil snel, naadloos en relevant contact. Daarom hebben recent ons Contact Center opnieuw rondom onze klant georganiseerd, zodat we optimaal kunnen inspelen op deze steeds veranderende wensen.

Wat ga je doen?

Continu innoveren om vandaag impact te maken voor onze klant! Als Proces Expert ben jij de verbetermotor op het gebied van klantprocessen en klantsystemen binnen onze afdeling Customer Care. Je ziet niet alleen het verbeterpotentieel, je kunt dit ook vertalen naar concrete initiatieven én je weet deze voorstellen te verkopen binnen de organisatie. Je bent op de hoogte van de huidige – en toekomstige ontwikkelingen op ons vakgebied én je weet dit te vertalen naar concrete plannen waarmee we direct impact mee kunnen maken. Jij bent in staat de excellente klantervaring te creëren, waarbij je ook een positieve bijdrage aan onze andere doelstellingen levert.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het klantgericht optimaliseren van onze processen
  • Het aansluiten bij de diverse projecten, innovaties en incidenten
  • Het pro-actief adviseren van Product Owners en MT
  • Het doen van verbetervoorstellen ten behoeve van een excellente klantbeleving
  • Het aansluiten bij Customer Care overstijgende projecten en je neemt daarin zelfstandig beslissingen over de CC processen

Wat breng je mee?

Je kunt je nieuwe omgevingen en situaties snel eigen maken. Je hebt focus, lef en executiekracht. Hiermee weet je de beoogde doelstellingen te realiseren in een steeds sneller veranderende organisatie.

  • Je hebt een HBO werk- en werkniveau
  • Je bent pro-actief en analytisch sterk
  • Je bent creatief in het verzinnen van oplossingen in complexe situaties
  • Goed kunnen samenwerken en overtuigen is een must; Je hebt een natuurlijk overwicht waardoor het creëren van draagvlak je makkelijk afgaat. Dit geldt voor alle levels in de organisatie.

Wij hebben je veel te bieden

  1. Een bruto jaarsalaris tussen de € 42.000,- en € 58.000,- (jaarsalaris inclusief 8% vakantiegeld bij een fulltime jaarcontract), afhankelijk van kennis en ervaring.
  2. Een vrij te besteden flexbudget van ruim 14%; bijvoorbeeld voor het kopen van extra vrije dagen.
  3. OV vrij reizen abonnement (24/7 in heel Nederland).
  4. Ouderschapsverlof, goede pensioenregeling en doorgroeimogelijkheden.
  5. Goede communicatiemiddelen, zodat je ook effectief thuis kunt werken.

Waar ga je werken?

In een open organisatie die bruist van de energie! Het expertteam Proces&IT is onlangs opnieuw ingericht. De nieuwe afdeling heeft 4 takken, gericht op Procesmanagement, Business Improvement, Compliance en Functioneel Beheer. Vanuit de specialismes werkt het team samen met de andere expertises binnen Customer Care aan de excellente klantbeleving. We doen dit in een open organisatie die bruist van de energie en die geen uitdaging uit de weg gaat.

Je komt te werken in een prachtig modern en licht gebouw, op een locatie die uitstekend bereikbaar is: op 2 minuten loopafstand van metro en treinstation Rotterdam-Alexander

Spril gelooft in de persoonlijke benadering. Bel met Edwin van der Hilst op telefoonnummer: 06 83968387 en hij gaat met je in gesprek om te praten over je werkervaring en je ambities. Als we samen besluiten je voor te dragen voor een vacature, mag je rekenen op persoonlijke aandacht en begeleiding gedurende de sollicitatieprocedure. We horen graag van je!


Pagina delen: