Officemanager

Standplaats: Almere 

Onze organisatie is toe aan ondersteuning. Als officemanager bij Spril ben je een duizendpoot die het leuk vindt om ons te ontlasten in allerhande ondersteunende werkzaamheden op kantoor. Dit kan administratief van aard zijn, zoals het regelen van een leaseauto voor een collega, het maken van een inzetbevestiging voor een van onze klanten of het verwerken van de post. Maar ook ben je de steun en toeverlaat op financieel vlak. Je maakt verkoopfacturen, je controleert en zet inkoopfacturen klaar, je belt klanten na van wie hun betaaltermijn verlopen is, en je herinnert onze collega’s aan het tijdig insturen van hun urendeclaraties.

Wat vragen we van je?

Onze organisatie is toe aan ondersteuning. Als officemanager bij Spril ben je een duizendpoot die het leuk vind om ons te ontlasten in allerhande ondersteunende werkzaamheden op kantoor. Dit kan administratief van aard zijn, zoals het regelen van een leaseauto voor een collega, het maken van een inzetbevestiging voor een van onze klanten of het verwerken van de post. Maar ook ben je de steun en toeverlaat op financieel vlak. Je maakt verkoopfacturen, je controleert en zet inkoopfacturen klaar, je belt klanten na van wie hun betaaltermijn verlopen is, en je herinnert onze collega’s aan het tijdig insturen van hun urendeclaraties. Als de deurbel gaat op kantoor, ontvang je gasten/cursisten of collega’s, zorgt ervoor dat onze koelkast gevuld is, en dat er altijd een fles champagne koud staat!

Zie je een collega van marketing, sales of recruitment die even verzuipt in het werk? Jij biedt jouw hulp aan en belt klanten/leveranciers of potentiële nieuwe collega’s ook gerust op om jouw collega te helpen. Zo ben je het spreekwoordelijke smeermiddel in onze organisatie die er voor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Oja, en vergeet de verjaardagen niet van iedereen! Kaartjes, cadeautjes, relatiegeschenken, maar ook bedrijfsuitjes en klantevents; jij helpt het te regelen. Onze grootste behoefte in het begin van jouw avontuur bij Spril ligt hem op het financieel administratieve vlak; van inzetbevestiging tot urenstaat tot factuur tot debiteurenbeheer. Dit proces is een vitaal onderdeel van onze bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat we die champagne kunnen bestellen!

Wat ga je doen?

Als de deurbel gaat op kantoor, ontvang je gasten/cursisten of collega’s, zorgt ervoor dat onze koelkast gevuld is, en dat er altijd een fles champagne koud staat! Zie je een collega van marketing, sales of recruitment die even verzuipt in het werk? Jij biedt jouw hulp aan en belt klanten/leveranciers of potentiële nieuwe collega’s ook gerust op om jouw collega te helpen. Zo ben je het spreekwoordelijke smeermiddel in onze organisatie die er voor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Oja, en vergeet de verjaardagen niet van iedereen! Kaartjes, cadeautjes, relatiegeschenken, maar ook bedrijfsuitjes en klantevents; jij helpt het te regelen. Onze grootste behoefte in het begin van jouw avontuur bij Spril ligt hem op het financieel administratieve vlak; van inzetbevestiging tot urenstaat tot factuur tot debiteurenbeheer. Dit proces is een vitaal onderdeel van onze bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat we die champagne kunnen bestellen!

Wat breng je mee?

Met jouw ervaring als officemanager, eventmanager, personal assistent of (financieel) administratief medewerker heb je aantoonbare ervaring met de werkzaamheden zoals we die hierboven beschrijven. Heb je eerder bij een detacheringsbureau, uitzendbureau of consultancy club gewerkt? Top, dan ken je de dynamiek die daar bij hoort. Je bent zelfstandig en ziet het werk liggen. Het zou superfijn zijn als je bekend bent met ExactOnline als boekhoudpakket zodat het maken van facturen, en het klaarzetten van inkoopfacturen jou gemakkelijk afgaat. Je werkt natuurlijk mega netjes, bent secuur en punctueel. Jouw perfectionisme vertraagt jou niet, je bent daadkrachtig, pragmatisch en bij problemen trek je aan de bel. We houden nog diverse overzichten bij in Microsoft Excel. Het werken daarmee is voor jou een eitje, je kan zelfs een bestand aanpassen, een formule toevoegen en qua opmaak ook veranderingen aanbrengen. Je pakt de telefoon zonder schroom, communiceert professioneel en straalt enthousiasme uit. Mensen zijn graag met jou in contact. Collega’s die naar kantoor bellen, vertellen aan anderen hoe leuk het is om met jou te praten en hoe fijn het is dat je er (voor ze) bent. Als laatste ben je leergierig en hou je van verandering. We werken met Zoho One als CRM systeem en gebruiken NUMBRS voor de personeelsadministratie. Ken je één of meerdere van deze pakketten? Dan heb je echt een pré.

Wat bieden we je?

Je komt te werken bij Spril; al drie jaar op rij verkozen tot “Great Place to Work”. We verzekeren je dan ook goed werkgeverschap. Dit merk je in de arbeidsvoorwaarden (deze functie is ingedeeld in functiegroep 1 en kent een salaris van maximaal €3057 bruto per maand o.b.v. fulltime 40u), en vooral ook in de manier waarop we werken. We werken informeel, iedereen is benaderbaar, korte lijnen, in een team met enkel enthousiaste mensen die met plezier naar het werk gaan. En ja, er is een hoop te doen. Je komt niet in een gespreid bedje, we groeien hard (al vier jaar op rij > 25% per jaar) en zijn nog volop ons bedrijf aan het ontwikkelen. We moeten dus met elkaar nog veel dingen beter neerzetten, beschrijven en optimaliseren. Daar bieden we je ook veel ruimte voor inbreng toe.

Enthousiast? Wat nu?

Neem contact op met Edwin van der Hilst, algemeen directeur, voor meer informatie. Je kan Edwin bellen op 06-83968387 of stuur hem een mailtje op edwin@spril.nl We kijken er naar uit je te ontmoeten!

Email: edwin@spril.nl
Telefoon:  0683968387

Pagina delen: