Allround Workforce Manager BENU Direct

Standplaats: Maarsen

Voor onze klant BENU Direct zijn wij op zoek naar een allround workforce manager. BENU Direct biedt deskundig advies en levert de beste diabetes-, incontinentie-, stoma- en wondmateriaal en medische drinkvoeding aan consumenten aan huis. Ons team van 140 gespecialiseerde medewerkers werkt hierbij nauw samen met voorschrijvers, instellingen, apotheken en zorgverzekeraars. Ben jij de allrounder die perfect past bij BENU Direct? Lees dan vooral verder!

BENU Direct maakt onderdeel uit van Brocacef Groep. Zij geloven in ondernemerschap en bevlogenheid. Gezamenlijk werken zij aan een optimale kwaliteit van zorgverlening. Mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk zijn belangrijke kernwaarden bij Brocacef Groep.

 

Wat ga je doen?

Als allrounder houd jij je bezig met  planningsvraagstukken, capaciteitsvragen, het monitoren van de 140 medewerkers en afhandeling van de inkomende contacten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het nemen van adequate acties in geval van storingen dan wel plotselinge verkeerstoename en- afname, met als doel de doelstellingen van de klantenservice te realiseren. Ook ben je verantwoordelijk voor de oplevering van de roosters en geef je advies met betrekking tot de planning op lange termijn en werk je mee aan de verandering en verbeteringen op lange termijn. Ook coördineer je werkzaamheden, inzet van medewerkers en onderneemt actie om de relevante KPI’s op dag-, week- en maandbasis te realiseren. Je monitort afwijkingen in de forecast en capaciteitsplanning en monitort de roosteropvolging en stuurt bij waar nodig. Je bewaakt de productienormen en optimaliseert de korte termijn verwachting ten aanzien van de relevante KPI’s. In deze functie kan je je breed inzetten binnen workforcemanagement.

Functie eisen

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een klantcontactomgeving;
  • Je bent flexibel, analytisch, communicatief vaardig (in woord en geschrift) en klantgericht’;
  • Je bent resultaatgericht en gedisciplineerd, analyseert graag problemen en bent stressbestendig;
  • Je beschikt over het vermogen om op een motiverende en stimulerende wijze medewerkers aan te spreken en aan te sturen;
  • Je bent een expert in MS office (met name Excel) en ervaring met telefonieplatforms (wij werken met Aloha);
  • Ervaring met Verint is een pre;
  • Je bent mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk, passend bij onze kernwaarden.

Beloning

  • Een salaris tussen de €2.578 en €3.686 (afhankelijk van kennis en ervaring en op basis van een 38-urige werkweek);
  • Een eindejaarsuitkering;
  • 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden binnen al onze locaties. Aan jou om deze te benutten;
  • Toegang tot de Brocacef Academy, een uitgebreid aanbod aan trainingen voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Pensioenregeling;
  • Collectieve verzekeringen;
  • 25 vakantiedagen op basis van 40-urige werkweek;
  • 20% korting op producten uit eigen bedrijf;
  • Werken bij een organisatie met ruimte voor talent en persoonlijke groei.

Enthousiast? Wat nu?

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Esther de Bruijne, zij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: esther@spril.nl

Telefoonnummer: 06 4087 9715

Pagina delen: