Allround WFM Expert Nederlandse Loterij

Standplaats: Rijswijk

De Nederlanse Loterij is opzoek naar een allround WFM expert, die zich als een vis in het water voelt in trafficmanagement, capaciteitsplanning, stakeholdermanagement, forecasting, sta jij stevig in je schoenen en krijg jij energie van het analyseren van data? Lees dan verder!

Over de Nederlandse Loterij

Werken bij Nederlandse Loterij betekent werken in een dynamische professionele organisatie. Om in de competitieve kansspelmarkt succesvol te blijven, bouwen zij constant aan een wendbare en weerbare organisatie. Dat doen zij met medewerkers die uitgedaagd en ondersteund worden het maximale uit hun talenten te halen.

Je komt te werken bij een maatschappelijk betrokken organisatie. Zij willen Nederland gezond en gelukkig maken. Dit doet de Nederlandse Loterij door de opbrengst af te dragen aan de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financiën, aan de sport via NOC*NSF en aan achttien goede doelen.

Ze bieden vrijheid en zelfstandigheid in een stimulerende werkomgeving met veel opleidingsmogelijkheden en ontwikkelingskansen, een collegiale werksfeer en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Wat ga je doen?

Als Allround WFM expert ben je verantwoordelijk om het WFM proces in goede banen te leiden en daarmee zorg je ervoor dat het gehele planningsproces soepel verloopt.

Als Allround WFM Expert ben jij verantwoordelijk voor:

Work Force Management cyclus:

  • Opleveren forecast voor de personele bezetting van zowel intern als extern, op strategisch en operationeel niveau.
  • Opstellen interne capaciteitsplannen op basis waarvan strategische en operationele keuzes gemaakt kunnen worden.
  • Roostering verzorgen voor interne teams en deze op termijn automatiseren.
  • Periodiek intraday monitoren van realisatie versus forecast. Het nemen van bijsturende maatregelen zodanig dat kwantitatieve & kwalitatieve project KPI’s worden behaald op dag- en weekniveau.
  • Analyseren van de historische gegevens, marketingtrends en marktontwikkelingen van de afdeling Klantcontact en outsourcingspartner middels forecasttooling.
  • Afstemming met interne stakeholders welke impact op forecast en operatie hebben, zoals marketing.
  • WFM discipline voorbereiden op 24/7 dynamiek binnen het gehele contactcenter.

Work Force Optimization:

  • Verbeterpotentieel identificeren, vertalen naar concrete verbetervoorstellen in lijn met de geplande contactstrategie.
  • Implementatie van zelfroostering begeleiden.
  • Doorontwikkeling begeleiden van WFM tools.
  • Deelnemen aan relevante interne overleggen van multidisciplinaire (agile) teams.
  • Haalbaarheidsonderzoek outsourcing interne werkzaamheden KS.
  • Ondersteunen omnichannel inrichting en kruisbestuiving tussen de teams.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding
  • Minimaal 3 jaar kennis en ervaring in een vergelijkbare functie binnen een callcenteromgeving
  • WFM gecertificeerd is een pré
  • Je hebt affiniteit met techniek en digitale klantenservice
  • Je beschikt over analytische kwaliteiten en bent cijfermatig sterk
  • Ervaring met agile werken is een pré
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar

Daarnaast is het van belang dat je stevig in jouw schoenen staat, kritisch naar jezelf toe durft te zijn en goed kan samenwerken. Tevens denk je in oplossingen en ga je voor het beste resultaat.

Wat biedt Nederlandse Loterij

  • Fulltime dienstverband met 27,5 verlofdagen en 13 adv-dagen;
  • Een goed salaris passend bij de functie;
  • Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
  • Persoonlijk opleidingsbudget voor vakinhoudelijke ontwikkeling;
  • Onbeperkt gebruik van onze sportschool met gratis personal trainer.

Enthousiast? Wat nu?

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Nick Sneijder,  hij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: nick@spril.nl

Telefoonnummer: 06-3064 6074

 

Nick Sneijder

Pagina delen: